2018. szeptember 3., hétfő

ARCUS TM 68 hangfalpár audiofil hangzás VIFA és ITT sugárzók 1ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Akkor most jó pár kör után rengeteg megtekintés és aukciófigyelő után úgy döntöttem, hogy 1 forintról indul.
A képeken látható hangfalpáros az aukció tárgya.
Az alján van nagyobb karcolás, lásd kép. A tetején is van 1-2 kisebb felületi.
Nem hibátlan, de nagyon szép. Sajnos az előlapja nincs meg, így került hozzám.
A sugárzók javításmentesek! Meg amúgy sem volt mókolva/tuningolva, szóval eredeti.
Kis hiba van a csatlakozóknál. A piros kábelfogók kijárnak. Lásd egyik képen. Engem nem zavart sosem. Mivel kopasz vezetéket fogad mindig egy kicsit ráhúztam, így nem engedte el és nem is esett ki. Csöves erősítőm van, annál nem túl jó ha megszűnik a kapcsolat erősítő és hangfal között, de a hiba ellenére tényleg sosem jött ki magától a vezeték.
Hangszóró készlete:
Magas: VIFA D25TG-01
Közép: ITT LPB 100/19/120 FG
Mély: VIFA M25W0-47
A hangszórók gumiperemesek. Ez nem megy tönkre, nem porlad el sosem.
Garancia, csere, visszavásárlás nincs!
Postázás a vevő saját felelőségére, költségére és banki utalás után kizárólag!! A legnagyobb 40-50kg-os csomagolásba fér bele.
Én igyekszem és mindent megteszek annak érdekében, hogy tökéletesen be legyen csomagolva, de bármi lehet vele miután feladtam.
Elég nehezek a dobozok! Gyere el érte, én is autóztam kb. 300km-t azért amit helyette vettem. Igaz az jóval többe is került.
Itt még van egy kis műszaki a netről.
Country:  
Germany
Manufacturer / Brand:  
Arcus Elektroakustik GmbH; Berlin
Year:  1984 ??  
Category:  Loudspeaker, headphone or earphone 
Wave bands
- without 
Details
Power type and voltage
No Power needed 
Loudspeaker
3 Loudspeakers 
Power out
from Radiomuseum. org
Model:  HiFi Lautsprecher-Box TM-68 - Arcus Elektroakustik GmbH;
Material
Wooden case 
Shape
Book-shelf unit.  
Dimensions (WHD)
320 x 530 x 303 mm / 12. 6 x 20. 9 x 11. 9 inch 
Notes
3-Wege Phasenumkehr, Kompaktlautsprecher, Tieftöner: 260 mm, Mitteltöner: 100 mm, Hochtöner: 25 mm Kalotte, Belastbarkeit (Nenn-/Musikb. ): 80/120 Watt, Frequenzgang: 32 - 25. 000 Hz, Übergangsbereiche: 650/2500 Hz, Impedanz: 6 Ohm, Farben: Esche schwarz, Nussbaum, Mahagoni, Eiche 
Price in first year of sale
1, 400. 00 DM
Source of data
- - Data from my own collection 
Mentioned in
- - Manufacturers Literature


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-09-24 19:50 .