2019. május 11., szombat

Apple Watch Series 3 42mm asztroszürke ajándék töltőpaddal - Jelenlegi ára: 65 000 Ft

Eladó a címben szereplő 42mm-es asztroszürke Apple watch 3, minden tartozékával, dobozzal, ajándék töltőpaddal. Az óra tökéletesen funkcionál, aksija 3 napot kibír, nem érezhető rajta kapacitás vesztés eredeti képességeihez képest.
A kijelző tetején karcok (lefotóztam), melyek a kijelző használata közben alig észrevehetőek, napfényben nyilván látható, de szerintem egyáltalán nem zavaró a mindennapi használatban. Én már így vettem, funkcionálisan semmit sem befolyásol, úszni ugyanúgy lehet benne, teljesen vízálló továbbra is.
Az ára a karcok miatt ennyi, az ajándék töltőpaddal szerintem kényelmesebb a töltése, az óra mellett párhuzamosan az Iphone-t is tudja tölteni. Átadás előtt természetesen visszaállítom az órát a gyári beállításokra.
Bármilyen felmerülő kérdésben szívesen segítek.
Köszönöm az érdeklődést.
Üdv,
Szabó Áron

Jelenlegi ára: 65 000 Ft
Az aukció vége: 2019-06-01 16:19 .