2019. augusztus 29., csütörtök

12 bakelit kislemez egyben eladó - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó 12 db kislemez egyben. A lemezek használt jó állapoban vannak. Némelyik borító (nem mind) viseltesebb, és celluxszal ragasztott.
Előadók:
1. Express - A oldal Ma este - B oldal Ébredj
2. Tolcsvay Együttes - A oldal Évek óta úton vagyok - B oldal Mindig kék az ég
3. Koncz Zsuzsa - A oldal A szerelem hív - B oldal Légy óvatos
4. Edda - A oldal Álom - B oldal  Minden sarkon álltam már
5. 1978 Tessék Választani - A oldal  M7 Félig sem szerelem - B oldal Torontáli István - Én meg nem tudnám mondani
6. Dinamit - A oldal Mi ez az érzés - B oldal Igazság
7. A oldal Vámosi János Egy asszony miatt vagyok ilyen léha - B oldal Záray Márta Halvány őszi rózsa
8. Máté Péter  - A oldal Mindig tovább - B oldal Gyermekkori álmodozás
9. A oldal Illés Együttes Tedd fel a két kezed - B oldal Cserháti Zsuzsa Te is érzed, én is érzem
10. Turi Lajos & Bergendy Együttes - A oldal Lélegző furcsa hajnalon - B oldal Szép Margit
11. Zorán - A oldal Könyörgés - B oldal Az legyél akinek látszol
12. Kovács Erzsi és a Körmendi Együttes - A oldal Megszerettelek - B oldal Veled is megtörténhet egyszer (eredeti borítója hiányzik)


Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2019-09-19 09:29 .